Jaa vi ser att det är du Maud.

När jag snackade med en kompis för några dagar sedan, berättade jag för honom om gången då Maud chattade med Aftonbladet men ändå inte. Den gången lät hon en person chatta i hennes ställe medans hon gjorde en radiointervju (om jag minns rätt). Jag sa till min kompis att varje gång hon chattar med Aftonbladet från denna dagen så kommer det att krävas bildbevis eller åtminstone en bild på Maud när hon sitter framför en dator bara för att övertyga att det verkligen är hon som chattar denna gång.

Och visst är det så.

0 Responses to “Jaa vi ser att det är du Maud.”



  1. Kommentera

Håll er till ämnet.

