Varför jag gillar Reddit.

Reddit är en sida som de flesta antagligen känner till. Jag skulle beskriva det som en stor anslagstavla där folk postar saker de hittat på nätet i alla typer av ämnen.

Det här tyckte jag var riktigt kul.

Ett barnbarn hittar några gamla pappren på vinden. Det är noter och text och personen lägger upp dessa på nätet och frågar om någon kan spela det för dem så de kan höra musiken och sedan är det någon som lägger upp ett klipp så att de får höra det.

Jag tycker det är som sagt härligt. En kär släkting som har varit borta länge kommer plötsligt till liv i form av sång och musik som de skapade en gång i tiden för länge sedan.

Kan tipsa om Reddit.tv som brukar vara intressant att kolla in.

0 Responses to “Varför jag gillar Reddit.”



  1. Kommentera

Håll er till ämnet.

