Är 79 % av Newsmills läsare alliansröstare ?

Det är svårt att veta men man kan väl anta att en majoritet av läsarna på Newsmill kommer att rösta på alliansen.

Hur kan jag göra det antagandet. Jo, jag kollade på denna fråga som finns på deras sida.

De frågar hur de känner för de rödgröna men som sagt det ger också information om läsaren att de blir arga över de rödgröna till 70 % och uttråkade till 9 %. Själv när jag ser sådant här är jag ointresserad att lägga in mitt eget svar.

Min poäng är att ibland får man mer information än man egentligen tänker på i första steget.

0 Responses to “Är 79 % av Newsmills läsare alliansröstare ?”



  1. Kommentera

Håll er till ämnet.

