Funderingar

Jag tittar tillbaka lite i bloggen som jag startade bara som en plats att skriva på för många år sedan.

Jag ser att det är många som jag hänvisar till, andra bloggar och länkar, att det inte fungerar längre av olika anledningar. Jag ser ju också texter som jag skrivit som jag kanske skulle formulera annorlunda idag om jag skrivit om samma sak.

Alltså, en del har suddat sina bloggar för att det var politik där och då och de gått vidare till andra saker. Jag kan ju kanske ”ångra” att inte tagit skärmdumpar för att hålla kontexten intakt, men man kan inte få allt.

Skall jag ha kvar en sådan här gammal blogg och skall den vara synlig som vanlig. Mitt svar måste vara ja. Inte för att det jag skrev kanske är något fantastiskt att läsa utan mer att jag skrev det en gång.

Skall jag fortsätta med bloggen?

Jag skriver inte av anledningen att övertyga någon eller att jag skriver som någon representant för en grupp, det är bara jag, på gott och ont.

Kanske jag tittar in ibland om jag har något att säga. Den får vara kvar…

0 Svar to “Funderingar”



  1. Kommentera

Håll er till ämnet.




februari 2021
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728